Advies over mobile video
23 oktober 2018 | By Fetsje Luimstra |
To be trusted, to be heard, to be talked about and to matter
‘What you’re really seeking is to be trusted, to be heard, to be talked about, and to matter.’ Cor Hospes citeert Seth Godin over marketing in zijn Cor’s Deli. Het raakt bij mij een snaar. Deze week nodigde een klant ons uit om vooraf de technische kant van een videoproject te bespreken: een advies over mobile video. Hier kunnen we onze kennis kwijt, en verhogen daarmee de kans op succes van het videoproject van de klant.
Hoe veel fijner als het videoproject tevoren is besproken en geregeld
Degene die de vraag om offerte bij ons uitzet erkent ruiterlijk dat ze de technische kant niet beheerst en vraagt de ict-er erbij. Hij kent ook de inhoud van het vak als professional, dat is fijn praten. En als ict-er heeft hij nog wel wat vragen en daarnaast eerlijk gezegd zo blijkt ook wel wat scepsis. Nou hebben wij praktisch altijd antwoord op de vragen over techniek. In onze workshops lossen we dan ook vaak zulke zaken ter plekke op. Maar hoe veel fijner is het als het tevoren goed besproken en geregeld is in een advies over mobile video. Dan kunnen deelnemers focussen op waar ze voor komen: video maken.
To matter: tijd voor een nieuw aanbod
Nu kom ik terug op de snaar die het citaat van Seth Godin treft: we worden inderdaad graag op deze kennis bevraagd. We willen toegevoegde waarde kunnen leveren, van betekenis kunnen zijn. Daarom wordt het tijd voor een concreet aanbod: je kunt ons inhuren voor een advies over mobile video in je organisatie.
Links:
Cor’s Deli is de Nieuwsbrief van Cor Hospes
De ImageThink afbeelding boven komt uit Jason Millers podcast op LinkedIn